énéscsakén 2010.06.04. 18:47

huszonhatodik

 Huszonhatodik (június 3 csütörtök):

 
Szerdaeste:
 
Úgykb aztörtént amire számítottam. Egy vízipipás helyre mentünk, kb 10olasz Sima(délkórea) meg én. Próbáltatok már rávenni 10 olaszt arra h beszéljenek olyan nyelven amit te is megértessz? Nemegyszerű elárulom. Főleg mivel többségük a középszint alatt nyomja. Illetve nem a többségük hanem az összes. Szóval elpipázgattunk, gondoltam mellette elsörözgetünk, de ott nem lehetett alkoholt kapni. Ezért néhányan teát, páran pedig kávét választottak. Egy citromos zöldteát ittam, ami ugyanolyan mint otthon. Olyan fél 11 környékén Simával elindultunk haza.
 
Ma megismerkedtem az új svájciakkal. Egészjófejnek tűnnek, és nagyon el akartak hívni bulizni. Ma ugyebár nemérek rá:) mivel az olasz csapat, nagyonmeglepő, de olasz kaját fog főzni vacsorára és oda énis hivatalos vagyok. Mindenki panaszkodik az itteni kaja miatt de én szeretem. Na nemannyira mint a hazai konyhát(L). Valaki süssön nekem palacsintát...  Végül számot cseréltünk a svájciakkal, majd megígértem h vasárnap elmegyek velük akárhová. Ez nagyonkonkrét...:)
 
A délutáni óránkat vmi múzeumban töltöttük. Azért nemtudom a múzeum nevét, mert abszolút nemérdekelt az egész. Vallási dolgokról (keleti, európai vallásokról egyaránt), relikviákról volt szó. Egy párkérdéses tesztet kellett kitöltenünk az óra keretében. Szerencsére Sascha-val voltam egy csoprotban (akit ugyancsak hidegen hagyott az egész), így elfoglaltuk magunkat. Holnap kóreai kaját eszünk ebédre. Megint:). Kicsit hasonlít a magyar kajára. Kicsit...
 
Jahigen ma kénytelen leszek kétszer vacsorázni (az elsőn már túl vagyok). Reggel gondoltam lemondom az "itthoni" vacsimat, de eléggé siettem, hátgondoltam elintézem sms-ben. Ezzel még nem is lett volna semmi gond, ha a "hostanyám" számát magamnál tartom. De nem írtam be a mobilomba eddig a pillanatig. Ezt a problémát most orvosoltam... Szóval fél 9-re megyek a belvárosba, olaszkaját enni. 
 
Hirtelen elégsok dolgom lett... Lassan minden barátom hazaindul, és az összes be akarja pótolni az elmulasztott dolgokat. Emellett haramdikán (azaz ma) kezdődik írország legnagyobb kertészeti fesztiválja a Phoenix parkban. Lesz egy csomó kertész, kaja, pia, piknik, zenekarok, bemutatókertek stb. Igen. Aszem szombaton a suli egy kirándulást szervez öhm nemtomhová (ma hallottam róla először és  nemjegyzeteltem), de aztmondják h ez az a hely amire gondolsz amikor meghallod az írország szót. Sascha kérdezte megyek e, de abszolútnemtom. Szombatra már elvileg van programom (tengerpart, talán még fürdés is), de ez jobbnak ígérkezik. Majd holnap eldöntöm. 
 
Ma (illetve mától szombat estig) szokatlanúl jó idő volt (lesz). Ez nemkönnyíti meg a tanulást, pedig holnap tesztet írunk. Mára be is fejezem, még átnézem a dolgokat mielőtt Mi Amo (nah lehet h ez most nem azt jelentette h elindulok:)). Jó8! 
 
Majnem elfelejtettem... :
 
A HÓNAP VÉGÉN LEVIHEGYIPARTY (LEVIBENIDANI SZÜLINAP)
JÚNIUS 24-TŐL SZOKÁSOS ÉVENTE ESEDÉKES BALCSIPARTY A SZOMBATHELYI HAVEROKKAL

A bejegyzés trackback címe:

https://matyikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr762056895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[Todec] 2010.06.07. 19:11:49

jaja lesz buli mindenképp=), csak jöjjön össze a csapat, meg legyen jó idő...
üdv: Levi
süti beállítások módosítása