énéscsakén 2010.06.04. 19:32

huszonhetedik

 Huszonhetedik (június 4 péntek):

 
Csütörtökeste:
 
Azthiszem ezt az éjszakát beveszem életem különleges eseményeinek sorába, annak ellenére h semmi kirívóan különleges nemtörtént. 9körül találkoztunk, majd egy olasz lány (anyukámszerint kislány, habár idősebb nálam) lakására mentünk, ahol három olasz srác már javában főzött.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Páááásztá -t készítettek vmi paradicsomszószos mártással. Nagyonfinomra sikerült:). Szerencsére az italról is gondoskodtak (sör/bor, mi szemszájnak ingere), a hangulatot mégsem az alkohol, hanem inkább a jó zene, a tánc, és a jó társaság adta. A "hangulatfelelős" egy brazil srác volt, aki megpróbálkozott salsa-tudásának átadásával.
 
Egy érdekes grimasz nameg a varázsló:
 
Mint tudjátok iszonyatjó táncos vagyok:) így ez könnyen ment. Szóval nyílvánvalóan nemlettem versenyszalszatáncos, de mókázni pontmegfelelt. Sajnos a spanyol, illetve a brasil zenét lassan leváltották az olasz nóták... ez volt a mélypont. Szerencsére ez nemtartott sokáig és visszatértünk az eredeti koncepcióhoz. 
 
Haza csak taxival tudtunk menni, ugyanis a buli 2-után ért véget. Franceska-val és Julia-val osztoztunk egy taxin. Hazafelé úton elbeszélgettem a sofőrrel a kocsijáról, mivel egy superB-et hajtott (igenBeni, egy superB-et:)). Ebben a témakörben ugyebár énis érdekelt vagyok, így nemvolt olyan nehéz megtalálni a közös hangot. 
 
Ma kissé fáradtan ébredtem és ez nemvolt jó hatással a mai szintfelmérőmre sem:). Ez eléggé letört, a további órákhoz nagyon nemvolt kedvem, főleg mivel Sam (a legjobb tanár akivel valaha dolgom volt) ma szabin volt. A helyettesítő kegyetlen rossz volt. Britt akcentussal beszélt, amit ki nem állhatok... emellett olyan feladatokat kellett megoldanunk , amik utoljára oviban jelentettek kihívást. Ma pl megtanultam megkeresni 2 kép között a különbségeket:). Nemlenne ezzel problémám (szabadidőmben gyakran foglalkozom ilyenekkel, mondhatni ez a hobbim:)), csakhát mégiscsak tanulni szerettem volna vmit:).
 
Ebédelni elégnagy csoporttal indultunk. Pfú egy csomó olasz:), három kóreai, nahmeg egykét svájci és természetesen én. Kóreait ettünk. Mármint kaját. Azthiszem nagyonszeretem. Azért nem vagyok biztos benne, mert most egyetlen falatot nemtudnék lenyomni  a torkomon:). Ugyanazt ettem mint a múltkor, sült dolgokat nagyondúrváncsípős fűszerrel:) nahmeg rízzsel. 
 
Ebéd után megnéztük a trinity college-ot. Szépnek szép, a terület közepén pedig egy hatalmas füves pálya található. Épp kriketteztek (ha az krikett volt), és vagy egy százas tömeg csodállta. Nagyonérdekes sport... körülbelül mint a sífutás, vagy a maraton:). Esetleg még a snookert tudnám ebbe a kategóriába sorolni. Elheverésztünk a fűben vagy egy óra hosszat, majd "hazajöttünk", mivel ma lesz Julia uccsó ittöltött estéje (pontosabban vasárnap indul a gépe, de szombat este már rá akar készülni), és ezt a belvárosban akarja tölteni. Velünk. A szokásos fél 9es találkozóban egyeztünk meg, így most van időm írni. Úgylátszik a net problémám is megoldódott. Vagy legalábbis oldódik. Kaptam egy kulcsot egy másik hotspot-hoz ami töbékevésbé működik. Ennyi. jó8!

A bejegyzés trackback címe:

https://matyikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr212056999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása