énéscsakén 2010.05.25. 21:53

tizenhetedik

 Tizenhetedik (május 25 kedd):

 
Ma kiderült h a tegnap érkezett spanyolok közűl az egyik egy igazi seggfej (Migel vagy vmi hasonló). Nekem már teggnap sem volt szimpi (mint az lenni szokott), ráadásul az egyik feladatnál ő volt a  társam... Ma is egy csoportba kerültünk ("szerencsére"). Tudni kell a srácról h ő mindig mindent jobban tud. Természetesen ezt csak ő gondolja így. Lényeg a lényeg nemis fontos h miben, de egy kifejezés helyes használatában egészenbiztos voltam. Ő természetesen meg akarta cáfolni így egy kisebb veszekedésbe torkollt a beszélgetésünk. A végére egész mérges lettem. Horhe (a spanyol betűzés egészmáshogy működik így nemtom leírni a nevét, talán Jorje), a harmadik ember a kis csoportunkból (vele jóban vagyok), nem akart beszállni a vitába, ezért csak egy mondattal kiállt az én érvelésem mellett majd nemnagyon foglalkozott velünk:). Mint később kiderült azértnem mert a tegnapi nap folyamán meglátogatták Sam-et, elpanaszolták neki h nemjó ennyi spanyol honfitárssal egy csoportban lenni, jobb lenne változtatni (péló az új srácok máshová kerülhetnének) és ezt Migel megtudta. Ennélfogva már kihagyta a közös kávézást is (aszem megsértődött).
 
Óra után az összes spanyolnak ott kellett maradnia eligazításra. Megbeszélték a dolgokat, ennek eredményeképp most úgy néz ki holnaptól Antonio és Horhe más csoportba fognak járni. Ezt nagyonsajnálom mert nagyon bírom őket. Ha a másik csoport is ugyanabból a könyvből tanulna mint mi, akkor a következő héten habozás nélkül kérvényezném az áthelyezésemet. Azért ígysem olyan rossz a helyzet:). A héten még van Mirjam, meg a spanyoloknál van egy harmadik ember akivel kijövök... A tanárokat ugyancsak nagyonszeretem és a csoport hétről hétre változik:). 
 
A délutáni órán szerencsére Antonioval továbbra is találkozom (ketten vagyunk srácok most öt csajjal).
 
Ezek után a mai nap vásárolgattunk, valszeg holnap is hasonló lesz, mert pl semmitsem vettem csupán egy pólót (seképeslapotsesemmit). Majd természetesen benéztünk a közeli parkba is... a "szépséges" mosolyom illetve  a "to the pub" pólóm itt látható:
 
A mai nappal csak egyetlen probléma volt... kétszer is nagyontele ettem magam. Ebédre egy kifliféleséget ettem, amiről a többiek szentül állítoták h pizza...emellé vettem egy csirkegombócnak nevezett cuccot. Panírozott csirkefalatok voltak. Ez már túl soknak bizonyult. A második alkalommal muffint ettünk a st Stephen's Green-ben és utána fél órával vacsiznom kellett... ezután egy pub túrára lettem volna hivatalos (brasil, olasz, kórai barátaimnak köszönhetően), de erre nem maradt erőm. A hét további programjai: Guinness store, Dublin zoo, megegykét apróság... mára befejeztem. Jó8:)!

A bejegyzés trackback címe:

https://matyikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr112031458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barni78# 2010.05.27. 12:55:37

kezd hasonlítani egy spanyol szappanoperához:"és ezt Migel megtudta"
jah és elfogsz hízni a sok muffintól ha nem vigyázol

hondani 2010.05.28. 13:08:34

ha én írnám a blogot, kb ugyanekkora ha nem nagyobb szerepet kapnának étkezéseim a leírásokban, ezt helyeslem, de vajon elég ennyi kajálás legyőzésére a napi CVX db fekvő?:D
Üdvözlet & MaxiRespect
süti beállítások módosítása