Az utolsó nap (június 11 péntek):
 
Mivel a gépem holnap reggel (egészenpontosan szombat hajnalban, 07:55-kor)  indul, úgydöntöttem ennek a bejegyzésnek adom az "utolsó" címet. Majdnem az összes barátom hazautazott, így nekem nem kell azzal a fájdalommal szembenéznem, hogy itthagyok valakit. Ezért nem is bánom hogy hazatérek. Jó volt itt lenni, de csak azért mert tudtam h nem örökké kellett elvállnom tőletek. 
 
Akkor jöjjön egykis szokásos napleírás:
 
A csütörtök esti házibuli nagyonjól sikerült (ez szinte már sablonosan hangzik), egészenpontosan annyira jól, hogy péntek reggel (azaz ma) elaludtam. Hét óra helyett nyolckor keltem fel, így kissé kapkodva kellett készülődnöm. Namindegy azért MEGCSINÁLTUK (pfú ez a fejemben jobban hangzott). Uccsó itt töltött napom lévén, több száz búcsúzást, ölelkezést, puszilkodást, nameg kézfogást éltem meg. 
 
Jahigen elfelejtettem mondani, hogy az egyik tanárom helyett egy beugró oktatott egész héten, illetve a délutáni órák vezetését is más vette át. Délelőtt Sam helyett (aki véleményem szerint a valaha volt legjobb tanárom) Andrew, délután Loraine helyett Barbara volt keddtől kezdve.Utóbb említettről annyit kell tudni hogy úgy néz ki mint piroska (a piroska és a farkas ból, csak némiképp nőiesebb), a viselkedése pedig leginkább egy felhúzhatós játékra emlékeztet (amit reggel felhúzol, utána pedig egyfolytában pörög). Mindenesetre nagyonjó tanár, csakúgy mint Andrew, akivel gyakorlatilag haveri viszonyban voltunk az első perctől kezdve.
 
Még beiktattunk egy utolsó közös kóreai kajálást, majd elindultunk egy legeslegutolsó nézelődős, vásárolgatós körútra. Ekkor döbbentem rá (pontosabban a legvégén), hogy képeslapot nemnagyon küldözgettem. Ezt kicsit sajnálom. 
 
Miután Sima-tól is elköszöntem, elindultam összepakolni a holmim, illetve a taxit is el kellett rendeznem (ugyanis a reggel taxival kimegyek a reptérre megoldást választottam). Holnap 05:30-ra jön értem egy kocsi, így időben ott leszek a reptéren (remélhetőleg). Van még egykis pakolnivalóm is, amit ma nem tudok összerakni (laptop, alvóscuccok stb.).
 
Ha mindenigaz, és ahogy a mamám mondaná: ha Isten is úgy akarja, holnap 11:45 kor ferihegy 2B-n megtaláltok. Aligvárom h otthon legyek...:):):) jó8!

A bejegyzés trackback címe:

https://matyikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr342075364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása