énéscsakén 2010.05.16. 23:09

nyolcadik

 Nyolcadik nap (május 16 vasárnap):

 
Vasárnap volt ma egésznap és 16-a :(, egy hete vagyok itt és nagyonélvezem:). Reggeli után elindultam  a buszmegbe, mivel a 11órás buszra ígérkeztek a srácok, ami nekem fél 12-t jelent (mint azt most már tudom). Miközben várakoztam és zenét hallgattam, egyszer csak odalépett hozzám egy ír nő. Fura volt elsőre is, de az csak később derült ki h bolond. Rasszista kijelentéseket tett a négerekre nézve, illetve erősen tagadta h inna (mármint alkoholt). Sajna erős ír akcentussal beszélt így még az is idegesített h nem értettem meg minden szavát. Később csatlakozott hozzánk egy alkoholista (nemtom mi volt ma). A bolond nő mindenáron ki akarta velem beszélni az alkoholisták témakörét, de közben azt szerette volna ha hangosan úgy csinálunk mintha másról beszélnélnénk... És ekkor szerencsére megérkezett a busza. Ekkor esett le h miért olyan jegye van h: "díjmentesen utazhat kísérővel".
 
Pár perc várakozás után megérkezett az én buszom is. Természetesen a felső emeletet választottam, itt találkoztam a  barátaimmal (Franziska, Chiara, Mirjam). Később a belvárosban csatlakozott hozzánk egy olasz nő. Egy új közlekedési eszközt a vonatot próbáltuk ki,  mivel Dun Laoghaire-be tartottunk (Dublin belvárosától délre a keleti parton található). Megérkeztünk, csináltunk egy csomó fotót, majd elmentünk ebédet venni nekem, mivel én nem vittem szendvicset. Találtunk egy kávézót, itt vettem egy melegszendvicset és egy muffint, nameg egy ásványvizet. Ezután lementünk a partra, és megebédeltünk. Itt eltöltöttünk egykis időt (pár órát) zenehallgatással, beszélgetéssel, fotózással. majd amikor kifáztuk magunkat (csak rövidgatyát húztam), visszamentünk  a kávézóba egy forrócsokira, illetve egy újabb kiadós muffinra. Itt újabb olaszokkal bővült ki a csapatunk. El olaszgattak ott nekem pár óráig (természetesen ezt a nyelvet mindenki beszélte rajtam kívül, jobban mint az angolt), szerencsére azért nemvolt olyan vészes (többékevésbé gyakran eszükbe jutottam, és angolra váltottak. Mikor meguntuk, hazaindultunk. 
 
Kb 20 percnyi vonatozás után ismét a belvárosban voltunk. Itt is csináltunk pár képet. Ma ez egy ilyen fotózós nap volt. Majd megtudtam h már nem csak Sam Worthington-ra (terminator 4, avatar, clash of the titans), Dane Cook-ra (mr. brooks, good luck chuck), hanem Paul Walker-re (fast and furios) is hasonlítok. Bár sztem Dane Cook áll a legközelebb hozzám ami a külsőnket illeti (ugye barnibazsi bazsibarni, némethék, csakhogy nelegyen sértődés:)) Ezután megbeszéltük h a jövő héten vmikor elmegyünk megnézni egy hidat ami engem nagyon érdekel (sajnos csak a vonatról láttam).
 
Bár meghívtak este egy bulira (ez Chiara uccsó napja Dublinban), ma nagyon nemvolt kedvem hozzá. így kicsit kérettem magam h meg ne sértődjenek de a végén nemet mondtam:). "Itthon" sajna lekéstem a vacsit, így egyedül ettem. Viszont találkoztam az egyik nagybácsival (egy kedves öregúrral). 
 
Nagyjából ennyi. Jahnem még annyit h napközben (főleg amikor a fürdőben járok) mindig megfogadom h  leírom mennyire gyűlölöm h itt a meleg és a hideg víz két külön csapból folyik. Ez pontosan arra jó h amíg a balkezem elégetem, addig a jobbomat a fagyveszély fenyegesse egyegy kézmosás alkalmával. A másik: reggelente olyan hideg van a fürdőben h az axe tusfürdőm (ugyanolyan mint otthon csak itt vmilyen oknál fogva nem axe hanem lynx) konzisztenciáját tekintve gyakorlatilag olyan mint egy fogkrém. Igen... és a kocsikról itt nagyonmenő a nissan micra:) elégsokat látni... elfáratdam,hosszú nap volt, jó8!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://matyikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr352008784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása