Harmincegy-harminckettő (június 9 szerda):

 
Kedd este a Porterhouse nevű helyen voltunk. Itt mindenféle sörkülönlegességet megtalálsz. A legviccesebb h a falon sorakozó övegek között találtam egy "Szalon"-t a pécsi sörfőzdéből. Szval a pubban természetesen élőzene mellett (imádom az ír élőzenét, minden alkalommal játszanak The Killers-től egykét számot), megkóstoltunk egykét érdekesnek ígérkező italt. Nagyojól éreztük magunkat, amíg volt muzsika... pár óra múlva viszont a csend hatására úgydönttöttünk pubot váltunk, így elindultunk a Q club-ba. Ez egy szarhely, nem is mentem be. Ez volt Francesca utolsó estéje. Eléghosszasan búcsúzkodtunk, ezt annyira nemszeretem. Csomót sírt. Többet mint a családom női tagjai összesen, mikor elindultam otthonról. Miután elszakadtunk "hazaindultam".
 
Ma iszonyatfáradt voltam a tegnapesti vígadalom miatt (vagy a hazasétálás vett ki túlsokat). Egész nap azon agyaltam hogy megyek haza. Végül a repülő mellett döntöttem...:) nahde komolyabbanvéve nemtom h hogy jutok ki a reptérre. A gépem nagyonkorán indul, és busszal nemtok kimenni, így úgynézki a taxi marad (ezt legkésőbb pénteken le kell beszélnem). Avagy kimegyek airlink busszal, de ahhoz sétálnom kell egy csomót. A harmadik lehetőség h péntekeste az uccsó busszal kimegyek, és megvárom a szombathajnalt (ezt nemfavorizálom). Amit még elképzelhetőnek tartok, hogy kibérelek egy szobát a reptéren. Ez nemtúl drága és nagyonkényelmes megoldás (a nemtúldrága azért annál többet jelent minthogy egyszerre emellett döntsek). Namind1 még vankétnapom. 
 
A délutánt Jan Marine (vagyvalami hasonló, mármint az írásmód) és Lolo (lorenzo) társaságában töltöttem. A guinness gyárat látogattuk meg. :) Az egészben a legjobb, hogy miután végignézted a gyártási folyamatot, megkóstoltad az alapanyagokat,
 
 
kaptál egy pint guinnesst az épület kávézójában, ami a hetedik emeleten található, és dublin egyik legmagasabb pontja. így az egész város belátható erről a helyről. Sajnos nemvolt az a kifejezetten napos idő... mint ahogy az szokott/illetve nemszokott lenni errefelé...
 
 
A nézelődés végén betértünk az ajándékboltba, majd hazaindultunk.
 
A mai nap a pihenés jegyében tellt, holnapeste házibuli lesz Valentina-nál. A héten hazaindulnak az olszsrácok, illetve énis, így vanmit ünnepelni. Valószínűleg együtt vacsizunk, így a  holnapi kaját le kell mondanom "itthon". mára ennyit jó8!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://matyikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr872070466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása