énéscsakén 2010.05.11. 23:21

harmadik

 Harmadik nap (május 11 kedd):

 
Lassan hozzászokom  az itteni környezethez. Úgyértem minden probléma nélkül bejutok a suliba, bárkivel elbeszélgetek és a "host family"-vel is jól kijövök.
 
Reggelire házikészítésű almáspitét ettem a gaponapehely helyett, mivel tegnap este úgydöntöttem h meghagyom. Ezután bementem az iskolába, letöltöttem a két órámat 9-től 11-ig, majd a kávészünetben Miriam-mal, újdonsült svájci lánybarátommal lementem a helyi kávézóba. Mivel elegem volt egy időre a spanyol katonaságból (a tegnap említett spanyolok a hadseregben szolgálnak), nembántam h másokkal is találkozom. A szünet után visszatértünk a termünkbe és 13:00-ig ugyancsak angoloztunk:) Ezek az órák hivatalosan a nyelvtani óráink. Beszédünk folyékonyságán a délutáni kiegészitő órákon dolgozunk. 13:00-órától 14:00-ig ebédszünetünk volt, így miután megvettük a könyveket, meglátogattuk kedvenc negyedünket (mint kiderült a Temple Bar nem egy pub neve, hanem az egész sétálóutcás részt így hívják) h bekapjunk vmit. Egy gyorskajáldát választottunk, mivel egy óra nem olyan sok idő. Itt találkoztunk Miriam egyik zürich-i ismerősével. Kaja után megint angolóra következett. Mivel ezeken az órákon csak az intenzív kurzusban részesültek vesznek részt, nagyon örültem mikor kiderült h két embert is ismerni fogok a csoportból (Elriko, az olasz pasas is hozzánk lett beosztva). Az csak később derült ki h ketten leszünk srácok négy lány, és a tanárnő ellenében.
 
Miután ezt a két órát is lenyomtuk, felnéztünk a tetőteraszra, illetve a  géptermet is meglátogattuk. Elolvastam a hazai politikai híreket, illetve buci történetét a rendőrséggel:). Miután végeztünk be akartunk nézni egy pub-ba egy guinness-re de nem tudtunk választani a sok élőzenés hely közűl, így elindultunk Dublin egyik nevezetessége, a "Spear" avagy "Needle"
felé. Közben eleredt az eső (jahm ezt kihagytam, itt gyakorlatilag negyed óránként esik aztán eláll) szval kissé elázva, akarva akaratlanul betértünk az első kocsmába. Szerencsénkre nagyon színvonalas, ugyanakkor mégsem túl drága helyre kerültünk. Ittunk egy-egy forrócsokit (mivel majd megfagytunk) illetve egy guinness-t is legurítottunk (hivatalosan is felvettem a kedvenc söreim listájára, sőt elég előkelő helyen áll jelenleg). Felmelegedve, új erőre kapva indultunk vissza a Dame street-i buszmegbe, hogy hazatérhessünk "host" családjainkhoz.
 
Mivel 18:00 elmúlt, a vacsit egyedül kellett elfogyasztanom. Fincsi csirkecomb borsóval, sárgarépa körettel, burgonyával, meg vmi fura, de ugyancsak ízletes szósszal. Gyümölcszselé vagy csümölcshab lett volna a desszert, de azt inkább kihagytam. Nemtudom h egyáltalán kapok e még vmikor desszertet:) az elsőt másnap reggel ettem meg, a másodikat nemkértem:)
 
Ősszességében ez a nap volt eddig a legjobb. Mármit az utóbbi három közűl:). Az előző bejegyzések alkalmával talán nem írtam le, de nagyon szeretek itt lenni. Lassan kezdek angolul gondolkozni. Néha előbb angolul gondolom át a dolgokat még ezen "napló" írása közben is. Persze lehet h csak elfáradtam:). Gondoltam este elmegyek egyet körülnézni a környéken, de úgytűnik holnapra halasztom. Még tanulok kicsit lefekvés előtt. Jó8!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://matyikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr781993905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barni78# 2010.05.12. 10:54:41

Csocsi! Fasza az oldal,akarom mondani nagyon tetszik. Jó ötlet volt,helyes küld csak az infókat,majd vmikor legyél msn-en, vmi képet is küldhetnél.
Aztán csak lazán,amit megbeszéltünk!:)
süti beállítások módosítása