énéscsakén 2010.05.18. 22:29

tizedik

 Tizedik nap (május 18 kedd):

 
Ez a nap is gyorsan eltellt, csakúgy mint  a többi. Mint megtudtam "host anyám" akkor mossa ki a ruháimat, ha belerakom a fekete zsákba (ezt eddig végre is hajtottam mindennap), majd azt vmikor LEVISZEM A MOSÓGÉPHEZ :). Erre csak ma reggel került sor. Ezután gyorsan benyomtam a reggelim, majd összepakoltam a cuccom és elindultam a suliba.
 
Mivel egy újabb tanuló érkezett hozzánk (vmi arab országból egy csaj) így átléptük termünk befogadóképességét. Szerencsére Samantha már tegnap elintézte h nagyobb helyet kaphassunk.
 
A második óránkon Sam-től kaptam egy újságot, mivel Magyarországról írtak benne. Megtudtam h 1974óta nemvolt ekkora áradás az ország egyes területein. Kicsit hazavágytam (kicsit jobban mint bármikor)(najó most h visszaolvastam mégjobban;)). Az ebédszünetben újabb embereket ismertem meg, ugyancsak olaszból, franciaországból, nameg dél-kóreából. 
 
A délutáni óráink után elindultunk sálat keresni nekem. Sajna olyat nemtaláltam amilyet szerettem volna... barnát egyszerűen nemkapni. Az egyetlen amit még elbírnék viselni ebból a  típusból az a  feketefehér. De mivel mindenkinek az van ezért azt inkább nemvettem. Miután úgydöntöttem feladjuk  a keresést:) elindultunk zsepiért, mivel elégnáthásan élem mindennapjaim. 
 
Ez volt az egyetlen célunk és programunk a délután hátralevő részét tekinve, így elég hamar, olyan 6 óra tájékában "host haza" is értem. A vacsi már kész volt, így miután leraktam a cuccaim, lementem az ebédlőbe. Egy teleírt papír várt az asztalon, a vacsorám végső simításait magyarázva, de szerencsére találkoztam a család fiúgyermekével (a nevekkel nemvagyok jóban aszem Filip), aki elmondta az instrukciókat, így nemkellett végigolvasnom azokat. A vacsora nagyonfinom volt. Vmi palacsintaszerű anyagba kellett csomagolnom egy csomó csirkedarabkát, amit csiliszósszal öntöttem nyakon. Mindehhez sültkrumplit (otthoniasabban: hosszúkrumplit:)) ettem csomó salátával. Igazi vöröshagymás magyarosat. A desszertem fánk volt, de azt szokásszerint kihagytam. Mikor végeztem egy köszönömszépen nagyonfinomvolt- ot firkantottam a papírra (természetesen angolul).Ezután megittam a svájci gyógyteámat amit Mirjamtól kaptam a torokfájásomra.
 
Mivel Sam a mai órán azt is megemlítette, hogy a hőmérséklet erőteljes emelkedésnek indul (pár napon belül 20-on fokok lesznek) ezért lehet h leteszek a sálazási szándékomról. Ha nemlennék megfázva, holnap rövidgatyóban indulnék suliba... mára enynit jó8!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://matyikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr802014213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása