énéscsakén 2010.05.19. 22:01

tizenegyedik

 Tizenegyedik nap (május 19 szerda):

 
Kegyetlen náthásan ébredtem és ez a nap hátrelevő részében sem javult (azért még reménykedek:)). A torkom már nemannyira fáj, már a kapar fázisban tart. A fürdőbe érve feltűnt h tegnap este óta eltűnt a tükröm... Ez nemnagyon segít az EGOcentrikus világképem alakításában:) (természetesen csak vicceltem)
 
A nap iskolai részének egyetlen megemlítendő motívuma, hogy a délutáni órákon a spanyol srácok meghívtak az esti focimeccsre drukkernek (ma van/volt a spanyol bajnokság döntője vagy vmi hasonló) mondanomsem kell nemmentem el focimeccsetnézni:). Ha nem lenne semmibajom talán megnéztem volna őket, de nemhiszem h jót tenne most egy átmulatott kocsmaest. Erre ott van a hétvége.
 
A terv szerint pénteken avagy szombaton a nyugati partra megyünk (hasznosinfó: a sziget nyugati partvonala szebb az óceán pusztító hatásának köszönhetően) majd másnap jövünk vissza. Mindenestere ez elléggé kiforratlan. Majd alakul még.
 
Suli után benéztünk a közeli parkba, kicsit napoztunk (ma elég meleg volt délután még a nap is kisütött:)). Lassan egyszálpólós idő lesz ha továbbra is így melegszik.
 
Miután "hazaértem" kiscsit beszélgettem Dave-vel, majd megettem a vacsimat  (laslagne krumpli borsó). Sokházit kaptunk ezért nemigen volt időm a mai napot részletekbemenőleg leírni, ezért utólagosan is bocsánatot kérek. Itt be is fejezném mára jó8!

A bejegyzés trackback címe:

https://matyikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr252016654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása