Tizennyolcadik-tizenkilencedik-huszadik (május 28 péntek):

 
Boldog szülinapot Beni! (ha olvasod, ha nem, akkormeg :)).
Köszönömszépen h ennyire törődtök a testfelépítésemmel (kommentek):). Igyekszem nem meghízni és eddig úgynézki sikerül is. Na hazamehetek???:).
 
Hú... kicsit lemaradtam az írással. Nemsok időm volt, mivel egyik este sem voltam "itthon". Szerda délután benéztünk a guinness store-ba egykis szuvenír után kutatva. Este pedig  vmi pub-ot látogattunk meg a belvárosban. Az eredeti cél egy másik volt, de Sima nemhozott személyit, így nemengedték be, tehát más helyet kerestünk.  Nem maradtunk sokáig, az uccsó járatra fel is száltunk (bus).
 
Másnap (azaz tegnap) ismét találkoztam a "jó fej" vezetőségi taggal, megint elmondta h ha bármi lenne csak szóljak, majd egy kcisit beszélgettünk. Délután Mirjam megmutatta milyen környéken laknak... Egy metaforával élve az ő városrészüket neveztehnénk a BMW-s, Audi-s, Range Rover-es környéknek, míg az enyémet a nissan micra-s nak:). Ezután elkértem a képeit (én nemvagyok oda a fotózásért, magamat pedig abszolút nem fényképezgetem, így ezt a "könnyebb" utat választottam) amiken énis látható vagyok. 
 
Május 27-től 30-ig Soul estét tartanak Dublinban, ezért este kénytelen-kellettlen ki kellett mozdulnunk. Végülis természetesen egy élőzenés pub-ban kötöttünk ki. A zenekar csak ismert számokat játszott (save tonight, wonderwall, summer of 69, jenny was a friend of mine, mr. brightside stb). Szval ez volt a földszinten. Az emeleten egy disco dübörgött, de ez valahogy tegnap kimaradt (szavaztunk). Összességében elégjól sikerült az este, reggel 4kor értem haza (tehát kissé fáradt vagyok). Hú egy fontos infó: a bulmers-t levettem a kedvenc söreim listájáról, összehasonlíthatatlan egy valódi sörrel, nagyonlányos (elnézést Bulmers ltd). 
 
A mai napon egy iskolai óra keretében meglátogattuk az ír nemzeti múzeumot. Ez tetszett. Csomú vikinges dolgot lehetett látni (fegyvereket, hajókat, ékszereket). Ezután elmentünk ebédelni. Fish and Chips-et ettünk (ezt csak neked Dancsi). Iszonyat nagy adag volt (nagyobb mint egy békeburger), nem is bírtam megenni, pedig időm az lettvolna rá, mivel egy parkban ebédeltünk... ott csináltunk pár képet, megbeszéltük a kóreai harci állapotot. 
 
 
Jut eszembe... a mellékelt képen Sima látható a TÁSKÁJÁVAL... Most vagy én vagyok nagyon maradi, vagy az országunk öltözködési kultúrája tér el a kóreai-tól.
 
 
 
  A mai estét ugyancsak a  belvárosban töltöm (pár barátom holnap indul haza és elköszönni muszáj). Holnap reggel Cork-ba indulunk, és csak vasárnap jövünk vissza Dublinba. Sajnos így lemaradok a "hosttesóm" szülinapi partyjáról, amire ma ismételten meghívtak. Jahm igen... és a vendégek már most itt vannak. Ez ígynekem elégfura. Van itt vagy 10 ismeretlen, énmeg csak vagyok:). De ha gondolom lemehetek enni vagy inni...:). Majd egykicsit később ezzel a lehetőséggel is élni fogok. ennyi jó8!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://matyikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr462038819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hondani 2010.05.30. 21:42:14

...jenny was a friend of mine, mr. brightside stb..
Nah, azt a koncertet szívesen meghallgatam volna énis... Amugy tegnapelőtt ettem egy békebeli burgert, ja és a móriczon találtunk egy helyet, ahol még nagyobbat adnak!
üdvv
süti beállítások módosítása