Huszonnyolc-huszonkilenc (június 6 vasárnap):

 
A péntek estét ki is hagynám... pár szót azért róla:
A fél kilencre tervezett találkozót lekéstem. Mentségemre szolgáljon h nem azért indultam később mert nemtudtam elkészülni időben, hanem mert msn-eztem. Vagy inkább mondok egy másikat. Nemcsak én késtem :). Szóval a lényeg az h a többiek úgydöntöttek megvárnak minket (ez 40percnyi várakozást jelentett nekik), annak ellenére h mondtuk nekik h találkozzunk később. Amikor megérkeztünk kiderült h bővült az eredeti csapatnégy fővel. Két sráccal vmi nagyondúrva idegen országból, illetve két csajjal (egy szlovén, és egy orosz). Elég ellenséges légkör fogadott minket, ezt egy kicsit méltatlannak éreztem (főleg mivel csak "vendégek" voltak), így nemlettünk barátok. Elsőként a kedvenc helyünkre mentünk, de ez a 4esnek nagyon nemteccett ezért átmentünk egy lepukkant, büdös kocsmába. Az országról tudni kell h az ilyen helyekről (pub, kocsma, disco, akármi) a dohányzás ki van tilva. így mikor "haza" érek, csak mátéillatom van:). Itt olyan többhetes sörszag adta a zamatot... nem maradtam sokáig...
 
Szombaton kinéztünk a kertészeti kiállításra. De ez csak mellékes volt, valójában ebédelni mentünk a parkba. Kaja után Francesca elszórakoztatott minket (illetve egészenpontosan két picit:)) a nemtudomhogyhívják mikor rövid madzagon kis színesszalagos golyókat pörgetsz a levegőben. Aszem a kép leíróbb:
 
 
Ezutána  lányok bevásárolni indultak szval a srácokkal úgydöntöttünk "haza" megyünk.
 
Este találkoztunk a szokott időben a szokott helyen, és betértünk egy tökúj pub-ba. A svájciakkal megbeszéltem egy találkozót, később ők is csatlakoztak hozzánk. Kissé túlöltöztek (kisestélyi). Mint kideerült azért mert utána egy egészestés táncolósbulira indultak. Ide engem is meghívtak, de ez az este Sima szülinapjának ünnepléséről szólt, és aztmondta megharagszik ha elmegyek:). Szval svájciak helyett maradt Sima és a többiek . Julia mégis eljött erre az estére is annak ellenére h a gépe vasárnap hajnalban indult. Az ő kívánságára otthagytuk az általam favorizált kocsmát, és lecseréltük egy zsúfolásig tellt diszkóra. Ebben a tömegben tánctudásom sajnos teljes titokban maradt. Max fel-le ugrálni lett volna hely:). Végül egy félórányi táncikálás után a srácokkal megnéztünk egy rugby meccset az egyik különteremben. "Haza" olyan fél 2 körül indultam. 
 
Ma egy túraféleséget terveztünk a  partra, a város észak-keleti csücskében, majd egy szép és nagyonnagy parkban labdáztunk volna.  Azt nemmerem állítani h foci lett volna (ismertek). De teljesen mind1 mert egésznap esett az eső. Mit esett szakadt. Szóóval találkoztunk ugyan és elindulni is elindultunk a Dart (vasútféleség) irányába, de a temple bar-on keresztül vezetett az utunk. Az egyik pub-ból nagyonjó zene szűrődött ki, így gondoltuk benézünk. Ebbél a "benézésből" sörözés, ebédelés és ottmaradás lett. Olyan 4óra körül aztán végzett a zenekar, mi pedig elköszöntünk egymástól. Ma este is buli van, de ezt kihagyom. Még a végén sok lesz. jó8!

A bejegyzés trackback címe:

https://matyikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr362061433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása