énéscsakén 2010.05.13. 21:29

ötödik

 Ötödik nap (május 13 csütörtök):

 
Ez egy rövid bejegyzés lesz:). Ma semmi különösebben említésreméltó nemtörtént. Az idő egyre csak javul, ma már csak egy póló, egy mellény, illetve a széljakóm volt rajtam (és nembazsi, alul sem voltam meztelen).
 
Az órák is a szokványosnak mondható jó hangulatban telttek el. A kávészünetben leugrottunk a tegnap felfedezett starbucks-ba kávézni egyet (én maradtam a csokis séknél). Ebédre éttermi kaja helyett ma szendvicset ettünk, amit egy parkban fogyasztotunk el:). Jut eszembe... Új csoporttársaink is vannak. Egy francia csaj, egy kuvaiti srác és egy ugyancsak kuvaiti lány. neveket ne kérjetetek... ismertek:) (megjegyzés: kuvaitban nehezen találnék barátokat)
 
A délutáni óra mindig sokkal lazább, könnyedebb hangulatban telik. Ez ma sem volt másképp. A nemzetekről, azok különbségeiről volt szó. Neaggódjatok srácok elmondtam nekik h majdnem mindenki olyan jóképű magyarországon mint én:) és természetesen a lányok szépséges mivoltát sem hagytam megemlítés nélkül (L).
 
A délutánom illetve az estém nagyrészét  aházi megírása töltötte ki. Illetve a vacsi:) Csípősszószos hús rízzsel. Nemnagyon bírtam megenni, kicsit fáj a hasam a reggeli shék miatt. 
 
Namind1 futni masem jutottam el:) és a trombita tokom is ugyanúgy be van csomagolva ahogy azt ferihegyen jópénzért elkészítették:). De  a lényeg h jól érzem magam, tanulok, illetve nem unatkozom egy percet sem:) Úgy döntöttem h talán egy egy napot ki is hagyok blogolás téren. Ezt csak azért jelentem be h ne nagyon lepődjetek meg:) ha így alakulna. Jó8!

A bejegyzés trackback címe:

https://matyikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr432001273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hondani 2010.05.14. 12:59:02

NE merészelj kihagyni egy napot sem, nem hiszem el hogy nem érsz rá írni pár sort!:D Akár késve is, de mindenképp írj! És fejtsd ki, a történelmünkből adódóan sok másik néppel keveredtünk, ezért a legszebbek a magyar nők, és ezért legjobbak és legokosabbak a magyar férfiak! Lásd a sok magyar találmány! sör bong, pálinka, kövesztett szalonna...

üdv

bocs 2 órát aludtam a mai napon eddig, sztem ez érezhető...
süti beállítások módosítása