énéscsakén 2010.05.15. 18:43

hetedik

 Hetedik nap (május 15 szombat):

 

Ma reggel (kora délben - csak vicceltem, negyed 12kor), sms-re ébredtem. A tengerpart látogatását halasztottuk el holnapra. Mivel a reggelit kihagytam, benyomtam egy csokit, majd felöltöztem és beugrottam a városba. A belváros első spar-jánál leszálltam mert ott nagyonfincsi szecsót lehet kapni. Vettem is egy olaszosat (a pontos nevére nememlékszem, vmelyik város), bár otthon a  pesto-t nemszerettem itt kezdem megkedvelni. Tegnapis hasonló ettem ebédre. A szendvicset a sulival szemben lévő parkban ettem meg. Volt ott pár srác akik a jamakaszi hatására (persze ez csak az én véleményem) kezdtek el falonfutkosósat játszani. Szval miután befejeztem a műsoros ebédem, elindultam a körbenézni a sétálóutcán.

 

Gondolom a szombat délutánnak köszönhetően, de rendesen megnőtt a gyalogosok száma. Az utcazenészek is egyre többen vannak és melletük megjelentek egyéb művészek is. Volt két faszi akik homokból kutyát faragtak, egy kártyatrükkös, egy marionett bábus (bár ezt már tegnap is láttuk), egy srác aki szappanbuborékokat csinál:) (ez sem új). A kedvenceim viszont zenészek. Ma egy nagyonjó banda játszott (http://www.theriptidemovement.com/) Jaés Bazsi! a dobos egy őrült (szokás szerint), de nem ez az érdekes, hanem az h a  cajon-ján ült amihez oda volt állítva egy lábgép és így nyomta (ez nekem új volt). Egy párszáz méterrel odébb egy egyszálgitáros srác Oasis dalokat énekelt. Ha ez egy verseny lett volna, ő vitte volna haza a főnyereményt. Tökéletes hangja volt ilyet még nemhallottam. Jobb volt mint az eredeti. 

 

A művészek után tettem egy kört a közeli parkban. Itt is csináltam pár fotót. Néha ide járunk kajálni egy egy naposabb ebédidőben, amikor a fű sem túl vizes. Azt is kipróbáltam h tudok e pénzt felvenni. Ezzel sem volt semmi probléma (megtudtam h a legkisebb felvehető összeg 50 euró). 

 

Szval csináltam pár képet. Majd meg is kapjátok. Hú pár érdekes infó:

itt ha eldobod a szemeted az utcán akkor minimum 150 euro-t kell fizetned, ha a kutyád mondjuk ki "kakil" a járdán:) azis 150 euro-s helyi bírságot vagy akár 3000 euro-s költséget jelent ha bíróságra kerül az ügy. Öhm a helyi emberekről: a "vörhenyesség" ebben az országban csak a férfiakat sújtja. A nők nagytöbbsége barna, vagy szőke. Alig láttam egykét vöröset (talán kevesebbet mint otton). A szemük nagyon jellegzetes. Az összes helyinek ugyanolyan alakú és általában kék. Leszögezném ezek nem előnyök és hátrányok, csupán tények. A város folyója, Liffey is érdekes (Dublint ugyanúgy mint szeretett Budapestünket egy folyó szeli ketté, csak kisebb:)) néha mintha visszafelé folyna és lehet h ez így is van, mivel a  város keleti részén ömlik a tengerbe, és az apály-dagály erősen befolyásolja a vízállást.

 

Nagyon várom a holnapot. Már rég láttam tengert úgy közelről. Szerencsére elég jó idő van, ma pl nekem rövidnadrágos (persze felül pulcsi dzseki) remélem holnapsem fog egésznap estni:). Este egyeztetünk a srácokkal az indulásról. Méég annyit h ha bármilyen kérés, kérdés merülne fel benentek akkor kommentezzetek nyugodtan:)Akkor mára ennyit jó8!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://matyikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr392005614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása