énéscsakén 2010.05.22. 22:00

tizennegyedik

 Tizennegyedik (május 22 szombat):

 
Elsőként a tegnapestéről: nemtom minek köszönhetően de nem volt az a kifejezetten bulizós hangulatom, és ezen a többiek csak rontottak. Mikor felszálltam a buszra (amin a többiek már rajt voltak), egyből láttam h mindenki hasonlóan érez. Nemnagyon voltunk beszédes kedvünkben.
 
Miután megérkeztünk a belvárosba, Francheska (továbbra sem tom hogy írja a nevét:)) felhívta az egyik olaszt h hol vannak, majd megbeszéltek egy találkozót a csütörtök esti bár elé. Szval ott vártunk... tökdurcásan és fáradtan... Úgy húszpercnyi várakozást után úgydöntöttem ehhez nem vagyok elég simulékony, ígyhát elköszöntem a lányoktól, és elindultam h elérjem az uccsó buszt. Ez sikerült is így vmivel éjfél előtt "hazaértem". Mielőtt elaludtam volna benyomtam egy filmet. Belepürgettem kicsit, arra emlékszem h ezzel a mondattal kezdődött: "ez most kicsit fájni fog" (a félreértések elkerülése érdekében: a Hitman című filmről van szó), majd el is aludtam... Kb 1-kor egy sms-re keltem, és érdekes módon a film ismét ennél a mondatnál tarott. Nade ezt az "érdekes" mellékvágányt be is fejeztem.
 
Ma egy e-mailt kaptam Antonio-tól, h bent vannak a belvárosba és ha gondolom csatlakozhatnék. A probléma az volt h én ezt 10 kor vettem észre, ők pedig akkor már ott voltak. Ezt lekéstem... Apropó, ha rendes téglaházat építenétek a közeljövőben, de a belső elválasztó falakat 10es falazóból húznátok fel, ne számítsatok arra h nálatok alszom. Ez és a küszöb nélkülözése olyan akkusztikus hatást hoznak létre a házban, h a legkisebb reccsenést is meghallani (már értem mérnem láttam még itt a srác barátnőjét egy estén sem). Ennek köszönhetően reggel nyolckor kelek szombaton is (persze utána visszaalszom kicsit:)). Itt az egyetlen igazi hétvégi nap a vasárnap. Akkor pihi van...
 
Ma van a kisember (akire vigyázni szoktak) első szülinapja, és ezt tegnap este meg is ünnepelték... A reggelim elfogyasztása közben a házigazdával Dave-vel beszélgettem aki naggyonmásnapos volt... (úgy gondolta a kávé illetve a narancslé segít rajta). 
 
Mivel nem ígérkezett semmi izgalmas a délutánra, így elindultam h lefotózzam az egyik hidat ami nagyon megnyerte a tetszésemet. De mint később rájöttem, ha este mentem volna mégszebb lett volna...
 
Naggyonnagyon meleg volt ma, na nem a Liffey mellett, mert ott érezni lehet a tenger felől fújó szelet. Fel is kellett vennem a pulcsimat, pedig volt vagy 25 fok. Miután ismét "hazaértem" megettem a vacsimat, majd megnéztem az esti mesék-et (Adam Sandler), a családnak megvan dvd-n. 
 
Holnap, egy, a suli mellett található pub-ban egy ska zenekar játszik, így terv szerint az estét ott töltjük... (aztán majd még alakul, lehet h elmarad). Mára ennyi jó8! 

A bejegyzés trackback címe:

https://matyikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr712023927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hondani 2010.05.24. 21:06:13

Minig is imádtam a tenger felől fújó szelet
süti beállítások módosítása