énéscsakén 2010.05.10. 21:33

második

Második nap (május 10 hétfő):

Az elalvás könnyen ment a kisebbnagyobb nyüzsgés ellenére. Én nemtom ezek mikor alszanak... Még nemnagyon szoktam hozzá a helyi zajokhoz, lgy a családfő 5órai indulására, illetve az előkészületeire is felébtredtem. Az ágyam jóslataim ellenére elég nagynak bizonyult (csak a lábfelem vége nyúlik le róla de ez természetesnek mondható).

 

Az órám 9kor kezdődött igy fél hétre állitottam az ébresztőmet h biztosan odaérjek. A reggeli fürdés alkalmával vettem észre h tusfürdőt nemcsomagoltam magamnak. Ezért a fürdőben található szappannal kellett beérnem (itt jegyezném meg h tusfürdőt ma is elfelejtettem venni). Miután elkészültem, leugrottam reggelizni (a szobám az emeleten található) ahol összefutottam a háziasszonnyal, majd egy rövidke beszélgetés után elindultam a suliba. A buszmegállóban tőlem szokatlan módon, megkértem vkit h segitsen elmagyarázni h hogyan jutok el a dame street-en található suliba. Megköszöntem a segitséget, majd kb. egy órával a tanfolyam indulása előtt megérkeztem az iskolához. Egy tesztet kellett kitöltenünk (vagy 50en voltunk), majd egykét beszédet meg tájékoztatást hallgattunk végig, mig a feladatsorokat javitották. Végül beosztottak csoportokba a tudásunknak megfelelően. Én két spanyol és egy olasz faszival, valamint egy svájci illetve egy ugyancsak spanyol lánnyal kerültem egy "tankörbe". A mai bevezető óra keretében bemutatkoztunk egymásnak, majd fákat rajzoltattak velünk és ez alapján megbeszéltük a jellemrajzunkat;) mondanom sem kell én baromságnak tartottam (ugyanis kiderült h nincs önnről alkotott jövőképem illetve elveszett vagyok a nagyvilágban), mig a többiek hittek benne. Ezután állatneveket kellett irnunk és melléjük tulajdonságokat. Ezekkel is minket analizáltak (kiderült h kegyetlen, aggressziv vagyok illetve nemtudok vesziteni, ezutóbbit nemtagadom). Itt már a svájci csaj is csatlakozott a "kis tiltakozásomhoz".

Az órák után elmentünk ebédelni (úgydöntöttem h a spanyolokkal tartok) egy Temple Bar nevű kocsmába. Hangulatos kis pub volt nagyonfinom csirkésszendviccsel és guiness-szel. Ezután egy röpke városnézés következett. Dublin nemtúlnagy. Viszont érdekes megfigyelés h miután visszaértem a lakásba, neméreztem úgy, hogy koszos lennék (nemúgy mint Pesten). Itt az emberek nagytöbbsége busszal jár, mivel összesen aszem 2db villamospáyla található (lehet h tévedek és 3;)). Emeletes buszok... nagyon teccenek.

Szval megérkeztem ideiglenes otthonomba mais. Annyi különbséggel h ma megfagytam. Gondoltam beköszönök a családnak igy bementem a konyhába. Ekkor kiderült h tegnap az idősebbik lánnyal találkoztam, ugyanis megismertem a fiatalabbikat is. Épp egy kisbabára vigyáztak... egy sirosra... Felmentem a szobámba, kicsit pihiztem majd elkészült a vacsi, amit a házigazdával és a korombeli sráccal együtt fogyasztottam el. Lehet h a böfögés itt is dicséretnek számit?:) Mind1 végülis engem nemzavart és bocsánatot is kértek. Kevés hús sok zöldség... köszönömszépen...

Este futni indultam, de kiderült h valamilyen oknál fogva beindult a wifi:) igy itthon ragadtam. Lejelentkeztem nálatokl:) illetve szétküldtem a linkeket. Mindenesetre megtudtam h van a közelben egy pálya kifejezetten kocogós-futós embereknek, igy talán holnap már meg is látogatom. Ma még leforditom a buszbérletem használati útmutatóját, mivel mindenki egy csipogó részhez nyomta a sajátját, aminek nemlátom értelmét, mivel négy hétig érvényes és ez az időpont fel is van rajta tűntetve. Szval h minek kell mindennap ellenőriztetni ezt nemértem. Mára ennyit jó8!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://matyikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr861991062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása